Bakım ve Destek Anlaşması


Bakım Anlaşması, yapılan sözleşmeye göre günün her saatinde veya mesai saatleri içerisinde, Bilgisayar Donanımı İçinde bulunan yazılımlar veya Bilgisayar Çevre Birimleri, Ağ Bileşenleri ve benzeri alakalı herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya herhangi bir sorun meydana gelmemesi için bilgisayarlara müdahale edilip sorunların giderilmesi gereken önlemlerin alınması hizmetlerini bilgisayar danışmanlık hizmeti bilgisayar sistem destek ağ sistem desteği gibi bilişim hizmetlerini kapsar.

 

Kurumsal Bakım Anlaşması

İşletmesinde ana bilgisayar, sunucu (server), yazıcı, tarayıcı, barkod üniteleri ve benzeri çevre birimleri bulunan bilgisayarlarında veya elektronik cihazlarında sorun meydana geldiğinde destek ihtiyacı olan tüm işletmeler kurumsal bakım sözleşmesi ile bilişim alt yapılarını güvence altına almalılar.

 

Kurumsal Bakım ve Destek Sözleşmesinin Maliyeti

Kurumsal Bakım ve Destek Anlaşması maliyeti ağ sistem özelliklerine, bilgisayarlarının sayısı, cihaz ve sistem özelliklerine, sözleşme kapsamına dahil edilen yazılımlara göre değişmektedir.

 

Kurumsal Bakım Anlaşmasının Geçerlilik Süresi Nedir ?

Kurumsal Bakım Anlaşması 6 aylık veya 1 yıllık süreler haline yapılmaktadır.

  

Kurumsal Bakım Anlaşmasına Nasıl Başlanır ?

Öncelikle bir ön görüşme ile talepler dinlenir. Sonrasın da müşteri temsilcilerimiz, bilgi işlem uzmanlarımızla beraber işletmeyi analiz eder ve yapılabilecek hizmetler hakkında bilgi verirler. Takip eden süreçte bir sözleşme hazırlanır. Onaylanması durumunda, firmanın büyüklüğüne göre 2-10 kişilik bir ekip, işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma gerçekleştirir, eksikler belirlenir, yedekler alınır, ilk bakım yapılır, firmanın teknik yapısı ve geliştirmeler hakkında bir rapor hazırlanarak şirket yönetimine sunulur.

 

Bakım Anlaşmasının Avantajı Nedir ?

Kurumsal Bakım Anlaşmalı (Sözleşmeli) müşterilerimiz en öncelikli müşterilerimizdir. Telefon, Uzak Masaüstü Bağlantısı ve Yerinde Servis hizmetlerimizden sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilir ve müşteri sorunları giderilir. Müşterilerimiz, donanımları bozulduğu için, iş kaybına uğramazlar. Verilerinin yedekleri her zaman alınır (sözleşme dahiline alındığı taktirde geçerlidir), Teknolojik gelişmelerden anında haberdar olurlar, ek hiçbir ücret ödemezler, diğer donanım ürünlerini aldıklarında çok özel ödeme koşulları ve indirimler sağlanır.